Instrukcija

Svetainėje programavimas.vgtu.lt įdiegta automatinė uždavinių tikrinimo sistema. Šioje svetainėje vyks visi 2016 metų VGTU programavimo olimpiados etapai. Darbas su svetaine nėra sudėtingas, tereikia įsisavinti kelis dalykus.

  1. Svetainė pasiekiama tik per VPN (daugiau apie VPN – http://pagalba.vgtu.lt/?static/info.md#vpn).
  2. Prisijungus, reikia sukurti naują vartotoją (jeigu dar neturite):
    zingsnis_1
    Tam tikslui pasirinkite sign up. Vartotojo vardą rekomenduojama sukurti pagal tokį šabloną: vardo raidė+pavardė lotyniškomis raidėmis.
    Pvz.: studentas Petras Adomavičius turėtų sukurti vartotoją PAdomavicius.
  3. Varžybos yra pasiekiamos per meniu Contests:
    zingsnis_2
  4. Olimpiados varžybos bus sąrašo apačioje:
    zingsnis_3
  5. Įėję į varžybas matysite uždavinių sąrašą (A, B, C ir t.t.). Reikės aktyvuoti uždavinį, atidžiai perskaityti sąlygą, savo kompiuteryje parašyti programą C++ arba Java kalba, patikrinti programos veikimą ir jeigu, Jūsų manymu, viskas yra gerai, nukopijuoti programos kodą į laukelį Submission text:
    zingsnis_4
    Programuojantys su C++ turi pasirinkti kompiliatorių C++ (Microsoft Visual C++ 2008 Express). Programuojantys su Java – Java (Java Development Kit 1.7).
    Rašant programą, reikalingus duomenis reikia nuskaityti iš klaviatūros, o rezultatą išvesti į ekraną. Žemiau pateiktas C++ kodas Bandomojo olimpiados turo A problemai spręsti:
    zingsnis_5
  6. Paspaudus mygtuką Submit, gausite verdiktą: Accepted! – reiškia gerai, visais kitais atvejais programą reikia taisyti:
    zingsnis_6
  7. Vykstant varžyboms, turnyrinė lentelė pasiekiama per nuorodą Contest Scoreboard:
    zingsnis_7

Permanent link to this article: http://informatika.vgtu.lt/?page_id=65